Serwis Brokerski

Zawsze po Twojej stronie
Polska Kancelaria Brokerska jako broker ubezpieczeniowy wspiera rozwój młodego pokolenia. Doceniamy entuzjazm i często nowe spojrzenie na naszą pracę. Odwzajemniamy się doświadczeniem i rozległą wiedzą, budując kwalifikacje u młodej kadry. Zapraszamy do złożenia aplikacji na staż lub praktyki zawodowe. Dołącz do nas.


Aktualnie poszukujemy

Praktyka/staż w charakterze
ASYSTENT BROKERA
Miejsce: Wrocław

Wymagania:

  • wiedza w zakresie ubezpieczeń
  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • bardzo dobra obsługa komputera oraz pakietu MS Office – wymagana dobra znajomość Excela
  • dobrej organizacji pracy własnej
  • samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań
  • umiejętności logicznego myślenia
  • kreatywność i inicjatywa

Zakres obowiązków:

  • przygotowanie projektów zapytań ofertowych do Towarzystw
  • negocjacje
  • przygotowywanie pism i ofert
  • przygotowywanie projektów umów
  • ewidencji umów i nadzór nad ich terminowością i okresem trwania
  • poszerzanie wiedzy na temat ubezpieczeń oraz profesjonalnej obsługi Klienta
  • porównania prawno-ubezpieczeniowe analizy ekonomiczne



Oferujemy:

  • bezpłatne praktyki/staż
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w nowoczesnej i renomowanej Kancelarii Brokerskiej
  • szkolenie z najlepszymi fachowcami w dziedzinie ubezpieczeń
  • możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole po zakończeniu stażu/praktyki możliwość zatrudnienia


Poszukujemy osób, które wiążą swoją karierę zawodową z rynkiem ubezpieczeń, a docelowo pracowników na pełen etat.
Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie listu motywacyjnego i CV ze zdjęciem.my osób, które wiążą swoją karierę zawodową z rynkiem ubezpieczeń, a docelowo pracowników na pełen etat.

Polska Kancelaria Brokerka jako broker ubezpieczeniowy wspiera rozwój zawodowy. Nasz Zespół codziennie pracuje nad realizacją strategii, kierując się misją Zawsze po Twojej stronie, którą staramy się wyrażać we wszystkich podejmowanych czynnościach brokerskich.

Analizujemy programy, negocjujemy warunki ubezpieczeń i jako broker, dokładamy wszelkich starań, aby ulokować ryzyka naszych Klientów u najlepszych Partnerów Ubezpieczeniowych i zapewnić najlepszą, możliwą ochronę. Monitorujemy rynek, tworzymy innowacyjne produkty. Chętnie się szkolimy i poszerzamy zakres naszych kompetencji. Regularnie uczestniczymy w spotkaniach coaching’owych z trenerem rozwoju personalnego. Mamy chęci i motywację, aby tworzyć zespół Profesjonalistów, który rzetelnie realizuje nasze nadrzędne cele – dbałość o interes Klienta i profesjonalne doradztwo.

Stawiamy na nowe technologie i profesjonalizację. Pracujemy na dedykowanym systemie, opracowanym specjalnie dla naszej Kancelarii przez Microsoft. Jesteśmy w bieżącym kontakcie z rynkiem i Klientami. Stawiamy na jakość współpracy i jako broker ubezpieczeniowy jesteśmy Zawsze po Twojej stronie.

 

Dołącz do nas - szczegóły w zakładce: praca.

Dołącz do naszego zespołu. Jeśli interesuje Cię rola brokera na rynku ubezpieczeniowym, jesteś rzetelny, otwarty na rozwój i masz chęć sprostać nowym zawodowym wyzwaniom – aplikuj do Polskiej Kancelarii Brokerskiej. Gwarantujemy Ci pracę w dynamicznym zespole z możliwością awansów i samorealizacji. Nie czekaj i zostań ambasadorem naszej marki!


Aktualnie poszukujemy:


DORADCA DS. UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH

Miejsce pracy:
 Wrocław

Główne zadania:

  • prowadzenie i nadzorowanie negocjacji warunków handlowych z zakładami ubezpieczeń dla istniejących i nowych klientów (ubezpieczenia komunikacyjne),
  • cykliczne przygotowywanie analiz i opracowań,
  • prowadzenie korespondencji z zakładami ubezpieczeń i klientami kancelarii,
  • współpraca z innymi działami w spółce pod kątem poprawności dokumentacji, nadzoru nad terminowością umów i okresem ich trwania,
  • aktywna współpraca z zespołem.

Wymagania:

  • warunek konieczny: doświadczenie w pracy w Kancelarii Brokerskiej lub branży ubezpieczeniowej na podobnym stanowisku minimum 1 rok,
  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość obsługi Excel,
  • umiejętność szybkiego i analitycznego myślenia oraz zdolność samodzielnego podejmowania decyzji w ramach swojej odpowiedzialności,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji swojej pracy z wykorzystaniem popularnych narzędzi.  

Oferujemy:

  • interesującą, pełną wyzwań pracę w renomowanej Kancelarii Brokerskiej,
  • praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia,
  • możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole,
  • możliwość uczestniczenia w licznych szkoleniach (udział w Akademii Brokera),
  • konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy,
  • bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, zniżki na firmowe produkty i usługi, dofinansowanie zajęć sportowych, firmowa biblioteka, finansowanie szkoleń),
  • kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, spotkania integracyjne.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie
CV na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
(w tytule proszę podać nazwę stanowiska).


SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY

Miejsce pracy: cała Polska

Główne zadania:

  • aktywne pozyskiwanie klientów zgodnie ze standardami ilościowymi firmy,
  • realizowanie spotkań z klientami biznesowymi,
  • przygotowywanie ofert, opracowań, raportów oraz prezentacji handlowych,
  • pozyskiwanie danych od klientów niezbędnych do sporządzenia oferty zgodnie ze standardami firmy,
  • efektywna realizacja założonych planów sprzedażowych,
  • budowanie i utrzymywanie długofalowej relacji z klientami biznesowymi,
  • zarządzenie portfelem klientów,
  • prowadzenie kampanii sprzedażowych.

Wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 3 lata,
  • rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
  • umiejętność zasad kreowania wizerunku biznesowego własnego oraz firmy,
  • wysoka samodzielność w realizowaniu zadań,
  • udokumentowane sukcesy sprzedażowe,
  • znajomość obsługi Excel,
  • prawo jazdy kat. B.

Od kandydatów oczekujemy ponadto:

  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • umiejętności systematycznego planowania i realizacji celów,
  • umiejętności organizacji pracy własnej,
  • wewnętrznej motywacji do działania,
  • samodzielności, kreatywności i inicjatywy.


Oferujemy:

  • interesującą, pełną wyzwań pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole,
  • konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy,
  • bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, zniżki na firmowe produkty i usługi, dofinansowanie zajęć sportowych, firmowa biblioteka, finansowanie szkoleń),
  • kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, spotkania integracyjne.


Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie
CV na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
(w tytule proszę podać nazwę stanowiska).


SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ

Miejsce pracy: Wrocław

Główne zadania:

  • aktywne poszukiwanie ofert dla klientów,
  • bieżące przygotowanie analiz i opracowań,
  • prawna i efektywna negocjacja warunków handlowych,
  • prowadzenie korespondencji z zakładami ubezpieczeń i klientami Kancelarii,
  • nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania,
  • aktywna współpraca z zespołem.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych – wymagana dobra znajomość Excela,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność,
  • doświadczenie w branży ubezpieczeniowej na podobnym stanowisku.

Od kandydatów oczekujemy ponadto:

  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • umiejętności systematycznego planowania i realizacji celów,
  • umiejętności organizacji pracy własnej,
  • umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii,
  • samodzielności, kreatywności i inicjatywy,
  • umiejętności prowadzenia negocjacji.

Oferujemy:

  • interesującą, pełną wyzwań pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia,
  • możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole,
  • konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy,
  • bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, zniżki na firmowe produkty i usługi, dofinansowanie zajęć sportowych, firmowa biblioteka, finansowanie szkoleń),
  • kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, spotkania integracyjne.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie
CV na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
(w tytule proszę podać nazwę stanowiska).


KIEROWNIK DZIAŁU IT

Miejsce pracy: Wrocław

Główne zadania:

  • projektowanie rozwiązań i administrowanie procesem delegacji kompetencji i zasobów zespołów,
  • podział i odbiór prac w zespołach deweloperskich,
  • mentoring i wsparcie merytoryczne dla członków zespołu,
  • czuwanie nad sprawną implementacją rozwiązań / produktów z zachowaniem dobrych praktyk programistycznych,
  • komunikacja z wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami.

Za co odpowiadasz:

  • wykorzystywanie systemów firm trzecich: Dynamics CRM, SharePoint,
  • koordynacja prac zespołu informatycznego i zewnętrznych dostawców,
  • nadzór nad aspektami wydajności, rozszerzalności i bezpieczeństwa,
  • definiowanie warunków zamówienia i prowadzenie rozmów z dostawcami rozwiązań,
  • bieżący faktyczny nadzór nad postępem kodowania,
  • tworzenie specyfikacji dla dostawców rozwiązań,
  • praca nad poprawą skalowalności i rozszerzalności aplikacji,
  • budowanie rozwiązań omnichannel poprzez dostarczanie wysokiej jakości warstwy integracyjnej,
  • rozwój aplikacji wykonanych w C#, w tym projektowanie nowych rozwiązań,
  • opracowywanie i sporządzanie dokumentacji budowanych aplikacji,
  • koordynowania działów wsparcia technicznego dla stworzonych rozwiązań informatycznych.

Czego oczekujemy:

  • umiejętność efektywnego zarządzania projektami ukierunkowana na realizację celów,
  • umiejętność efektywnej analizy etapów i zdolność do implementacji dla odbiorcy końcowego, 
  • wysoki poziom wiedzy C#, 
  • umiejętność tworzenia wysokiej jakości rozwiązań programistycznych uwzględniając wysoką wydajność kodu,
  • znajomość rozwiązań bazodanowych i umiejętności programowania w języku SQL 
  • administrowanie aktywnymi i dalszy rozwój warstw integracji o wysokiej dostępności za pomocą JSON, REST & SOAP, WebAPI,
  • doświadczenie HTML / CSS i JavaScript, RWD oraz optymalizacja między przeglądarkami i platformami,
  • znajomość inżynierii oprogramowania MS Dynamics CRM,
  • doświadczenie w programowaniu C#,
  • umiejętność współpracy w grupie nad wspólnym kodem.

Oferujemy:

  • interesującą, pełną wyzwań pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia,
  • możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole,
  • konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy,
  • bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, zniżki na firmowe produkty i usługi, dofinansowanie zajęć sportowych, firmowa biblioteka, finansowanie szkoleń),
  • kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, spotkania integracyjne.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie
CV na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
(w tytule proszę podać nazwę stanowiska).


SPECJALISTA DS WDROŻEŃ SYSTEMÓW ERP

Miejsce pracy: Wrocław

Główne zadania:

  • wdrażanie i dostosowywanie systemów ERP,
  • uruchamianie systemów i wspieranie ich użytkowników,
  • uczestniczenie w projektowaniu i testowaniu nowych rozwiązań,
  • analiza potrzeb Klientów w zakresie wdrażanych rozwiązań,
  • opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej według przyjętej w firmie metodyki,
  • współpraca z działem programistów nad zmianami i implementacją rozbudowy systemu ERP,
  • konfiguracja i personalizacja systemu ERP,
  • szkolenia użytkowników z obsługi systemu,
  • wsparcie Klienta po wdrożeniu.

Wymagania:

  • znajomość specyfiki pracy i umiejętność samodzielnego wdrożenia oprogramowania klasy ERP (np. Comarch, Soneta, SAGE, MS Dynamics, Infor, SAP),
  • znajomość inżynierii oprogramowania MS Dynamics CRM,
  • oświadczenie we wdrażaniu jednego z modułów np. księgowość (FK), kadry i płace (KiP), sprzedaż lub zamówienia,
  • znajomość podstaw obsługi baz danych MS SQL,
  • zdolności analityczne i techniczne,
  • umiejętność pracy w zespole i otwartość na nowe wyzwania.

Oferujemy:

  • interesującą, pełną wyzwań pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia,
  • możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole,
  • konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy,
  • bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, zniżki na firmowe produkty i usługi, dofinansowanie zajęć sportowych, firmowa biblioteka, finansowanie szkoleń),
  • kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, spotkania integracyjne.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie
CV na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
(w tytule proszę podać nazwę stanowiska).


BROKER UBEZPIECZENIOWY

Miejsce pracy: Wrocław

Główne zadania:

  • aktywne poszukiwanie ofert dla klientów
  • bieżące przygotowanie analiz i opracowań,
  • sprawna i efektywna negocjacja warunków handlowych,
  • prowadzenie korespondencji z zakładami ubezpieczeń i klientami Kancelarii,
  • nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania,
  • aktywna współpraca z zespołem.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych – wymagana dobra znajomość Excela,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność,
  • doświadczenie w branży ubezpieczeniowej min. 3 lata,
  • mile widziane: zdany egzamin dla brokerów ubezpieczeniowych KNF.

Od kandydatów oczekujemy ponadto:

  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • umiejętności systematycznego planowania i realizacji celów,
  • umiejętności organizacji pracy własnej,
  • umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii,
  • samodzielności, kreatywności i inicjatywy,
  • umiejętności prowadzenia negocjacji.

Oferujemy:

  • interesującą, pełną wyzwań pracę w renomowanej Kancelarii Brokerskiej,
  • praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia,
  • możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole,
  • możliwość uczestniczenia w licznych szkoleniach (udział w Akademii Brokera),
  • konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy,
  • bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, zniżki na firmowe produkty i usługi, dofinansowanie zajęć sportowych, firmowa biblioteka, finansowanie szkoleń),
  • kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, spotkania integracyjne.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie
CV na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
(w tytule proszę podać nazwę stanowiska).


ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACJI

Miejsce pracy:
 Wrocław

Główne zadania:

  • obsługa administracyjna biura m.in. obsługa centrali telefonicznej, ewidencja i zarządzanie korespondencją przychodzącą i  wychodzącą, archiwizacja dokumentów, zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów, rejestracja danych w systemie,
  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu,
  • obsługa spotkań biznesowych oraz gości Spółki,
  • przygotowywanie projektów pism, prowadzenie korespondencji e-mail,
  • dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły spożywcze oraz biurowe,
  • organizacja podróży służbowych (rezerwacja hoteli, biletów),
  • przygotowywanie raportów i zestawień,
  • dbanie o ogólny ład i porządek oraz dobry wizerunek firmy,
  • wsparcie Biura Zarządu oraz współpracowników w zakresie spraw administracyjno-biurowych.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
  • wysokie kompetencje interpersonalne, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • samodzielność i odpowiedzialność w działaniu, umiejętność organizacji pracy i koordynacji powierzonych zadań,
  • nienaganna prezencja oraz wysoki poziom kultury osobistej,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • interesującą, pełną wyzwań pracę w renomowanej Kancelarii Brokerskiej,
  • praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia
  • możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole
  • możliwość uczestniczenia w szkoleniach 
  • konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy
  • bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, zniżki na firmowe produkty i usługi, dofinansowanie zajęć sportowych, firmowa biblioteka, finansowanie szkoleń)
  • kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, spotkania integracyjne

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie
CV na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
(w tytule proszę podać nazwę stanowiska).


STARSZY ASYSTENT MANAGERA

Miejsce pracy:
 Wrocław

Jako Starszy Asystent Managera będziesz:

  • aktywnie umawiał (-a) telefonicznie spotkania z klientami biznesowymi zgodnie ze standardami ilościowymi i jakościowymi firmy,
  • pozyskiwał (-a) dane od klientów niezbędne do sporządzenia oferty zgodnie ze standardami firmy,
  • współpracował (-a) bezpośrednio z Managerem przy realizacji założonych planów sprzedażowych,
  • obsługiwał (a) kalendarz Managera,
  • budował (-a) i utrzymywał (-a) długofalową relację z klientami biznesowymi,
  • sporządzał (-a) raporty i zestawienia dla Managera  sprzedażowych,
  • współpracował (-a) przy organizacji eventów zewnętrznych i konferencji dla klientów.

Aplikuj jeśli:

  • posiadasz minimum 2 – letnie w pozyskiwaniu Klientów przez telefon, poparte wysokimi osiągnięciami i sukcesami,
  • masz znajomość technik sprzedażowych,
  • posiadasz doświadczenie w pracy na różnych bazach Klientów,
  • posiadasz wysoką motywacją i determinację do działania i ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji,
  • jesteś samodzielny(-a) w codziennych obowiązkach,
  • chętnie uczysz się nowych rzeczy,
  • chcesz pracować w firmie, która dba o swoich pracowników,
  • cechuje Cię komunikatywność i rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
  • świetnie odnajdujesz się w pracy zespołowej,
  • potrafisz kreować własny wizerunek biznesowy oraz firmy,
  • masz znajomość obsługi Excel.

 Zapewniamy:

  • interesującą, pełną wyzwań pracę w renomowanej firmie,
  • prace w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia,
  • możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole,
  • możliwość uczestniczenia w licznych szkoleniach,
  • konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy,
  • bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, zniżki na firmowe produkty i usługi, dofinansowanie zajęć sportowych, firmowa biblioteka, finansowanie szkoleń),
  • kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, spotkania integracyjne.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie
CV na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
(w tytule proszę podać nazwę stanowiska).

 Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Ten serwis używa plików cookies.
Korzystanie z tego serwisu, bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Czytaj więcej...