Miejsce pracy: cała Polska
Zakres obowiązków:
- aktywne pozyskiwanie klientów zgodnie ze standardami ilościowymi firmy,
- realizowanie spotkań z klientami biznesowymi,
- przygotowywanie ofert, opracowań, raportów oraz prezentacji handlowych,
- pozyskiwanie danych od klientów niezbędnych do sporządzenia oferty zgodnie ze standardami firmy,
- efektywna realizacja założonych planów sprzedażowych,
- budowanie i utrzymywanie długofalowej relacji z klientami biznesowymi,
- zarządzenie portfelem klientów,
- prowadzenie kampanii sprzedażowych.
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 3 lata,
- rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
- umiejętność zasad kreowania wizerunku biznesowego własnego oraz firmy,
- wysoka samodzielność w realizowaniu zadań,
- udokumentowane sukcesy sprzedażowe,
- znajomość obsługi Excel,
- prawo jazdy kat. B.
Od kandydatów oczekujemy ponadto:
- umiejętności analitycznego myślenia,
- umiejętności systematycznego planowania i realizacji celów,
- umiejętności organizacji pracy własnej,
- wewnętrznej motywacji do działania,
- samodzielności, kreatywności i inicjatywy.
Oferujemy:
- interesującą, pełną wyzwań pracę w renomowanej Kancelarii Brokerskiej,
- praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia
- kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, wyjścia i wyjazdy integracyjne, strefa relaksu, firmowa biblioteka, dofinansowania do produktów firmowych, karta Medicover Sport, prywatna opieka medyczna, możliwość nauki języka angielskiego w godzinach pracy
- możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole
- możliwość uczestniczenia w licznych programach rozwojowych
- finansowanie szkoleń
- konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy
Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie
CV na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
(w tytule proszę podać nazwę stanowiska).