Zakres obowiązków to m.in. pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi, wykonywanie czynności przygotowawczych zmierzających do zawarcia umów ubezpieczenia, administrowanie umowami ubezpieczenia, organizowanie i nadzorowanie czynności agencyjnych. Aby uzyskać status OWCA należy: przejść szkolenie agencyjne w towarzystwie ubezpieczeniowym, zdać egzamin przeprowadzony przez towarzystwo zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 października 2014 roku w sprawie egzaminu dla osób ubiegających się o wykonywanie czynności agencyjnych, otrzymać zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na wykonywanie działalności agencyjnej, podpisać umowę agencyjną.
- Home
- O nas
- Produkty
- Ubezpieczenia majątkowe
- Ubezpieczenia komunikacyjne
- Ubezpieczenia osobowe
- Ubezpieczenia OC
- Pracownicze plany kapitałowe
- Ubezpieczenia finansowe
- Ubezpieczenia płynności finansowej
- Ubezpieczenia budowlane
- Ubezpieczenia lotnicze
- Ubezpieczenia morskie
- Ubezpieczenia specjalne
- Ubezpieczenia pogodowe
- Ubezpieczenia transakcji W&I
- Serwis Brokerski
- Branże
- Baza wiedzy
- Kariera
- Kontakt