SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH
Miejsce pracy: Wrocław
Główne zadania:
- wsparcie w aktywnym poszukiwaniu ofert dla klientów sektora majątkowego
- wsparcie w bieżącym przygotowywaniu analiz i opracowań,
- wsparcie w prowadzeniu korespondencji z zakładami ubezpieczeń i klientami Kancelarii,
- aktywna współpraca z zespołem.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- umiejętność obsługi programów komputerowych – wymagana dobra znajomość Excela,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność,
- doświadczenie w branży ubezpieczeniowej na podobnym stanowisku.
Od kandydatów oczekujemy ponadto:
- umiejętności analitycznego myślenia,
- umiejętności systematycznego planowania i realizacji celów,
- umiejętności organizacji pracy własnej,
- umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii,
- samodzielności, kreatywności i inicjatywy,
- umiejętności prowadzenia negocjacji.
Oferujemy:
- interesującą, pełną wyzwań pracę w renomowanej Kancelarii Brokerskiej,
- praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia
- kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, wyjścia i wyjazdy integracyjne, strefa relaksu, firmowa biblioteka, dofinansowania do produktów firmowych, karta Medicover Sport, prywatna opieka medyczna, możliwość nauki języka angielskiego w godzinach pracy
- możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole
- możliwość uczestniczenia w licznych programach rozwojowych
- konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy
Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie
CV na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
(w tytule proszę podać nazwę stanowiska).