ASYSTENT BROKERA
Miejsce pracy: Wrocław
Główne zadania:
- wsparcie w przygotowywaniu materiałów do zapytań ofertowych
- wsparcie w procesie prowadzenia i przygotowywania dokumentacji ubezpieczeniowej
- wsparcie brokera przy wdrażaniu programów ubezpieczeniowych
- wsparcie w procesie prowadzenia korespondencji z zakładami ubezpieczeń i klientami Kancelarii
- nadzór nad listą bieżących zadań zgodnie z danymi z systemu IT
- obsługa urządzeń biurowych
- aktywna współpraca w zespole
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub studenci 4-5 roku
- kwalifikacje w zakresie obsługi biurowych programów komputerowych
Mile widziane:
- doświadczenie w branży ubezpieczeniowej
Od kandydatów oczekujemy ponadto:
- umiejętności analitycznego myślenia
- umiejętności systematycznego planowania i realizacji celów
- umiejętności organizacji pracy własnej
- umiejętności utrzymywania trwałych relacji z klientami Kancelarii
- samodzielności, kreatywności i inicjatywy
Oferujemy:
- interesującą, pełną wyzwań pracę w renomowanej Kancelarii Brokerskiej,
- praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia
- kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, wyjścia i wyjazdy integracyjne, strefa relaksu, firmowa biblioteka, dofinansowania do produktów firmowych, karta Medicover Sport, prywatna opieka medyczna, możliwość nauki języka angielskiego w godzinach pracy
- możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole
- możliwość uczestniczenia w licznych programach rozwojowych
- konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy
Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie
CV na adres e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
(w tytule proszę podać nazwę stanowiska).