Zawsze po Twojej stronie

ASYSTENT BROKERA

ASYSTENT BROKERA

Miejsce pracy: Wrocław

Główne zadania:

 

 

  • wsparcie w przygotowywaniu materiałów do zapytań ofertowych 
  • wsparcie w procesie prowadzenia i przygotowywania dokumentacji ubezpieczeniowej
  • wsparcie brokera przy wdrażaniu programów ubezpieczeniowych
  • wsparcie w procesie prowadzenia korespondencji z zakładami ubezpieczeń i klientami Kancelarii
  • nadzór nad listą bieżących zadań zgodnie z danymi z systemu IT
  • obsługa urządzeń biurowych
  • aktywna współpraca w zespole

 

Wymagania:

 

  • wykształcenie wyższe lub studenci 4-5 roku
  • kwalifikacje w zakresie obsługi biurowych programów komputerowych

 

Mile widziane:

 

  • doświadczenie w branży ubezpieczeniowej 

 

Od kandydatów oczekujemy ponadto:

 

  • umiejętności analitycznego myślenia
  • umiejętności systematycznego planowania i realizacji celów
  • umiejętności organizacji pracy własnej
  • umiejętności utrzymywania trwałych relacji z klientami Kancelarii
  • samodzielności, kreatywności i inicjatywy

 

Oferujemy:

 

  • interesującą, pełną wyzwań pracę w renomowanej Kancelarii Brokerskiej,
  • praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia
  • kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, wyjścia i wyjazdy integracyjne, strefa relaksu, firmowa biblioteka, dofinansowania do produktów firmowych, karta Medicover Sport, prywatna opieka medyczna, możliwość nauki języka angielskiego w godzinach pracy
  • możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole
  • możliwość uczestniczenia w licznych programach rozwojowych
  • konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie
CV na adres e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 
(w tytule proszę podać nazwę stanowiska).

Ten serwis używa plików cookies.
Korzystanie z tego serwisu, bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Czytaj więcej...