Dołącz do naszego zespołu. Jeśli interesuje Cię rola brokera na rynku ubezpieczeniowym, jesteś rzetelny, otwarty na rozwój i masz chęć sprostać nowym zawodowym wyzwaniom – aplikuj do Polskiej Kancelarii Brokerskiej. Gwarantujemy Ci pracę w dynamicznym zespole z możliwością awansów i samorealizacji. Nie czekaj i zostań ambasadorem naszej marki!
Aktualnie poszukujemy:
MANAGER SPRZEDAŻY - PRZEDSTAWICIEL REGIONALNY
Miejsce pracy: cała Polska
Zakres obowiązków:
- aktywne pozyskiwanie klientów zgodnie ze standardami ilościowymi firmy,
- realizowanie spotkań z klientami biznesowymi,
- przygotowywanie ofert, opracowań, raportów oraz prezentacji handlowych,
- pozyskiwanie danych od klientów niezbędnych do sporządzenia oferty zgodnie ze standardami firmy,
- efektywna realizacja założonych planów sprzedażowych,
- budowanie i utrzymywanie długofalowej relacji z klientami biznesowymi,
- zarządzenie portfelem klientów,
- prowadzenie kampanii sprzedażowych.
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 3 lata,
- rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
- umiejętność zasad kreowania wizerunku biznesowego własnego oraz firmy,
- wysoka samodzielność w realizowaniu zadań,
- udokumentowane sukcesy sprzedażowe,
- znajomość obsługi Excel,
- prawo jazdy kat. B.
Od kandydatów oczekujemy ponadto:
- umiejętności analitycznego myślenia,
- umiejętności systematycznego planowania i realizacji celów,
- umiejętności organizacji pracy własnej,
- wewnętrznej motywacji do działania,
- samodzielności, kreatywności i inicjatywy.
Oferujemy:
- interesującą, pełną wyzwań pracę w renomowanej Kancelarii Brokerskiej,
- praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia
- kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, wyjścia i wyjazdy integracyjne, strefa relaksu, firmowa biblioteka, dofinansowania do produktów firmowych, karta Medicover Sport, prywatna opieka medyczna, możliwość nauki języka angielskiego w godzinach pracy
- możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole
- możliwość uczestniczenia w licznych programach rozwojowych
- finansowanie szkoleń
- konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy
Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie
CV na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
(w tytule proszę podać nazwę stanowiska).
BROKER UBEZPIECZENIOWY
Miejsce pracy: Wrocław
Główne zadania:
- aktywne poszukiwanie ofert dla klientów
- bieżące przygotowanie analiz i opracowań,
- sprawna i efektywna negocjacja warunków handlowych,
- prowadzenie korespondencji z zakładami ubezpieczeń i klientami Kancelarii,
- nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania,
- aktywna współpraca z zespołem.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- umiejętność obsługi programów komputerowych – wymagana dobra znajomość Excela,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność
- doświadczenie w branży ubezpieczeniowej min. 3 lata
- mile widziane: zdany egzamin dla brokerów ubezpieczeniowych KNF
Od Kandydatów oczekujemy ponadto
- umiejętności analitycznego myślenia,
- umiejętności systematycznego planowania i realizacji celów,
- umiejętności organizacji pracy własnej,
- umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii,
- samodzielności, kreatywności i inicjatywy.
- umiejętności prowadzenia negocjacji
Oferujemy:
- interesującą, pełną wyzwań pracę w renomowanej Kancelarii Brokerskiej,
- praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia
- kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, wyjścia i wyjazdy integracyjne, strefa relaksu, firmowa biblioteka, dofinansowania do produktów firmowych, karta Medicover Sport, prywatna opieka medyczna, możliwość nauki języka angielskiego w godzinach pracy
- możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole
- możliwość uczestniczenia w licznych szkoleniach (udział w Akademii Brokera)
- finansowanie szkoleń
- konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy
Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie
CV na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
(w tytule proszę podać nazwę stanowiska).
SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH
Miejsce pracy: Wrocław
Główne zadania:
- aktywne poszukiwanie ofert dla klientów sektora komunikacyjnego,
- bieżące przygotowanie analiz i opracowań,
- prawna i efektywna negocjacja warunków handlowych,
- prowadzenie korespondencji z zakładami ubezpieczeń i klientami Kancelarii,
- nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania,
- aktywna współpraca z zespołem.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- umiejętność obsługi programów komputerowych – wymagana dobra znajomość Excela,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność,
- doświadczenie w branży ubezpieczeniowej na podobnym stanowisku.
Od kandydatów oczekujemy ponadto:
- umiejętności analitycznego myślenia,
- umiejętności systematycznego planowania i realizacji celów,
- umiejętności organizacji pracy własnej,
- umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii,
- samodzielności, kreatywności i inicjatywy,
- umiejętności prowadzenia negocjacji
Oferujemy:
- interesującą, pełną wyzwań pracę w renomowanej Kancelarii Brokerskiej,
- praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia
- kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, wyjścia i wyjazdy integracyjne, strefa relaksu, firmowa biblioteka, dofinansowania do produktów firmowych, karta Medicover Sport, prywatna opieka medyczna, możliwość nauki języka angielskiego w godzinach pracy
- możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole
- możliwość uczestniczenia w licznych programach rozwojowych
- konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy
Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie
CV na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
(w tytule proszę podać nazwę stanowiska).
SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH
Miejsce pracy: Wrocław
Główne zadania:
- aktywne poszukiwanie ofert dla klientów sektora majątkowego
- bieżące przygotowanie analiz i opracowań,
- prawna i efektywna negocjacja warunków handlowych,
- prowadzenie korespondencji z zakładami ubezpieczeń i klientami Kancelarii,
- nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania,
- aktywna współpraca z zespołem.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- umiejętność obsługi programów komputerowych – wymagana dobra znajomość Excela,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność,
- doświadczenie w branży ubezpieczeniowej na podobnym stanowisku.
Od kandydatów oczekujemy ponadto:
- umiejętności analitycznego myślenia,
- umiejętności systematycznego planowania i realizacji celów,
- umiejętności organizacji pracy własnej,
- umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii,
- samodzielności, kreatywności i inicjatywy,
- umiejętności prowadzenia negocjacji.
Oferujemy:
- interesującą, pełną wyzwań pracę w renomowanej Kancelarii Brokerskiej,
- praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia
- kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, wyjścia i wyjazdy integracyjne, strefa relaksu, firmowa biblioteka, dofinansowania do produktów firmowych, karta Medicover Sport, prywatna opieka medyczna, możliwość nauki języka angielskiego w godzinach pracy
- możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole
- możliwość uczestniczenia w licznych programach rozwojowych
- konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy
Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie
CV na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
(w tytule proszę podać nazwę stanowiska).
ASYSTENT BROKERA UBEZPIECZENIOWEGO
Miejsce pracy: Wrocław
Główne zadania:
- przygotowywanie materiałów do zapytań ofertowych
- prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji ubezpieczeniowej
- wsparcie brokera przy wdrażaniu programów ubezpieczeniowych
- wsparcie w procesie prowadzenia korespondencji z zakładami ubezpieczeń i klientami Kancelarii
- nadzór nad listą bieżących zadań zgodnie z danymi z systemu IT
- obsługa urządzeń biurowych
- aktywna współpraca w zespole
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub studenci 4-5 roku
- kwalifikacje w zakresie obsługi biurowych programów komputerowych
Mile widziane:
- doświadczenie w branży ubezpieczeniowej
Od kandydatów oczekujemy ponadto:
- umiejętności analitycznego myślenia
- umiejętności systematycznego planowania i realizacji celów
- umiejętności organizacji pracy własnej
- umiejętności utrzymywania trwałych relacji z klientami Kancelarii
- samodzielności, kreatywności i inicjatywy
Oferujemy:
- interesującą, pełną wyzwań pracę w renomowanej Kancelarii Brokerskiej,
- praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia
- kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, wyjścia i wyjazdy integracyjne, strefa relaksu, firmowa biblioteka, dofinansowania do produktów firmowych, karta Medicover Sport, prywatna opieka medyczna, możliwość nauki języka angielskiego w godzinach pracy
- możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole
- możliwość uczestniczenia w licznych programach rozwojowych
- konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy
Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie
CV na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
(w tytule proszę podać nazwę stanowiska).
ADMINISTRATOR DANYCH
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków:
- wprowadzanie danych do systemu informatycznego
- skanowanie, rejestracja i archiwizowanie dokumentów
- wyjaśnienie bieżących problemów występujących przy wprowadzaniu danych, wychwytywanie błędów
- przygotowywanie raportów i zestawień
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- bardzo dobra znajomość Microsoft EXCEL
- dokładność i odpowiedzialność
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność analitycznego myślenia
- szybkość pisania na klawiaturze
- bezwzrokowe pisanie na klawiaturze będzie dodatkowym atutem
Mile widziane:
- doświadczenie w programowaniu
- doświadczenie w obsłudze baz danych SQL
Oferujemy:
- interesującą, pełną wyzwań pracę w renomowanej Kancelarii Brokerskiej,
- praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia
- kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, wyjścia i wyjazdy integracyjne, strefa relaksu, firmowa biblioteka, dofinansowania do produktów firmowych, karta Medicover Sport, prywatna opieka medyczna, możliwość nauki języka angielskiego w godzinach pracy
- możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole
- możliwość uczestniczenia w licznych szkoleniach
- konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy
- możliwość rozwoju w zakresie projektowania aplikacji, programowania w językach Java Scripts, Visual Basic, C#
Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie
CV na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
(w tytule proszę podać nazwę stanowiska).