Dołącz do naszego Zespołu. Jeśli interesuje Cię rola brokera na rynku ubezpieczeniowym, jesteś otwarty na rozwój, rzetelny i masz chęć sprostać nowym, zawodowym wyzwaniom – aplikuj do Polskiej Kancelarii Brokerskiej.
Aktualnie poszukujemy:
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY/MANAGER REGIONALNY
Główne zadania:
- efektywne pozyskiwanie klientów
- utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
- przygotowywanie ofert, opracowań oraz prezentacji handlowych
- efektywna realizacja planów sprzedażowych
Wymagania:
- znajomość zasad kreowania wizerunku biznesowego własnego oraz firmy
- znajomość obsługi Excel, Power Point
- wysoka samodzielność w realizowaniu zadań
- mile widziane cechy: inicjatywa, kreatywność oraz konsekwencja w działaniu
- prawo jazdy kat. B
- mile widziane doświadczenie w branży ubezpieczeniowej
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia
- praca w dynamicznym i zgranym zespole
- możliwość budowania stabilnej ścieżki kariery
- system szkoleń i podnoszenia kwalifikacji
- motywacyjny system premiowy
- atrakcyjne benefity pracownicze
Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie
listu motywacyjnego i CV ze zdjęciem na adres: e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
(w tytule proszę podać nazwę stanowiska).
BROKER UBEZPIECZENIOWY/SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ
miejsce pracy: WROCŁAW
Główne zadania:
- prowadzenie korespondencji z zakładami ubezpieczeń i klientami Kancelarii
- sprawna i efektywna negocjacja warunków handlowych z partnerami biznesowymi
- bieżące przygotowywanie analiz i opracowań
- nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania
- aktywna współpraca w zespole
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- umiejętność obsługi programów komputerowych
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność
- doświadczenie w branży ubezpieczeniowej
Od Kandydatów oczekujemy ponadto:
- umiejętności analitycznego myślenia
- umiejętności systematycznego planowania i realizacji celów
- umiejętności organizacji pracy własnej
- umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii
- samodzielności, kreatywności i inicjatywy
- umiejętności prowadzenia negocjacji
Oferujemy:
- stacjonarne miejsce pracy
- interesującą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej i renomowanej Kancelarii Brokerskiej
- możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole
- system szkoleń i podnoszenia kwalifikacji
- stabilne warunki zatrudnienia, połączone z motywacyjnym systemem premiowym
- atrakcyjne benefity pracownicze
Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie
listu motywacyjnego i CV ze zdjęciem na adres: e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
(w tytule proszę podać nazwę stanowiska).
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.