Praca

Zawsze po Twojej stronie

Kreatywna atmosfera pracy

Dołącz do naszego zespołu. Jeśli interesuje Cię rola brokera na rynku ubezpieczeniowym, jesteś rzetelny, otwarty na rozwój i masz chęć sprostać nowym zawodowym wyzwaniom – aplikuj do Polskiej Kancelarii Brokerskiej. Gwarantujemy Ci pracę w dynamicznym zespole z możliwością awansów i samorealizacji. Nie czekaj i zostań ambasadorem naszej marki!


Aktualnie poszukujemy: 


MANAGER SPRZEDAŻY - PRZEDSTAWICIEL REGIONALNY

Miejsce pracy: cała Polska

Zakres obowiązków:

  • aktywne pozyskiwanie klientów zgodnie ze standardami ilościowymi firmy,
  • realizowanie spotkań z klientami biznesowymi,
  • przygotowywanie ofert, opracowań, raportów oraz prezentacji handlowych,
  • pozyskiwanie danych od klientów niezbędnych do sporządzenia oferty zgodnie ze standardami firmy,
  • efektywna realizacja założonych planów sprzedażowych,
  • budowanie i utrzymywanie długofalowej relacji z klientami biznesowymi,
  • zarządzenie portfelem klientów,
  • prowadzenie kampanii sprzedażowych.

Wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 3 lata,
  • rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
  • umiejętność zasad kreowania wizerunku biznesowego własnego oraz firmy,
  • wysoka samodzielność w realizowaniu zadań,
  • udokumentowane sukcesy sprzedażowe,
  • znajomość obsługi Excel,
  • prawo jazdy kat. B.

Od kandydatów oczekujemy ponadto:

  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • umiejętności systematycznego planowania i realizacji celów,
  • umiejętności organizacji pracy własnej,
  • wewnętrznej motywacji do działania,
  • samodzielności, kreatywności i inicjatywy.

 Oferujemy:

  • interesującą, pełną wyzwań pracę w renomowanej Kancelarii Brokerskiej,
  • praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia
  • kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, wyjścia i wyjazdy integracyjne, strefa relaksu, firmowa biblioteka, dofinansowania do produktów firmowych, karta Medicover Sport, prywatna opieka medyczna, możliwość nauki języka angielskiego w godzinach pracy
  • możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole
  • możliwość uczestniczenia w licznych programach rozwojowych
  • finansowanie szkoleń 
  • konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy


Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie
CV na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
(w tytule proszę podać nazwę stanowiska).


BROKER UBEZPIECZENIOWY

Miejsce pracy: Wrocław

Główne zadania:

  • aktywne poszukiwanie ofert dla klientów
  • bieżące przygotowanie analiz i opracowań,
  • sprawna i efektywna negocjacja warunków handlowych,
  • prowadzenie korespondencji z zakładami ubezpieczeń i klientami Kancelarii,
  • nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania,
  • aktywna współpraca z zespołem.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • umiejętność obsługi programów komputerowych – wymagana dobra znajomość Excela,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność
  • doświadczenie w branży ubezpieczeniowej min. 3 lata
  • mile widziane: zdany egzamin dla brokerów ubezpieczeniowych KNF

Od Kandydatów oczekujemy ponadto

  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • umiejętności systematycznego planowania i realizacji celów,
  • umiejętności organizacji pracy własnej,
  • umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii,
  • samodzielności, kreatywności i inicjatywy.
  • umiejętności prowadzenia negocjacji

Oferujemy:

  • interesującą, pełną wyzwań pracę w renomowanej Kancelarii Brokerskiej,
  • praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia
  • kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, wyjścia i wyjazdy integracyjne, strefa relaksu, firmowa biblioteka, dofinansowania do produktów firmowych, karta Medicover Sport, prywatna opieka medyczna, możliwość nauki języka angielskiego w godzinach pracy
  • możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole
  • możliwość uczestniczenia w licznych szkoleniach (udział w Akademii Brokera)
  • finansowanie szkoleń 
  • konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy

 Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie
CV na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
(w tytule proszę podać nazwę stanowiska).


SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH

Miejsce pracy:
 Wrocław

Główne zadania:

  • aktywne poszukiwanie ofert dla klientów sektora komunikacyjnego,
  • bieżące przygotowanie analiz i opracowań,
  • prawna i efektywna negocjacja warunków handlowych,
  • prowadzenie korespondencji z zakładami ubezpieczeń i klientami Kancelarii,
  • nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania,
  • aktywna współpraca z zespołem.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych – wymagana dobra znajomość Excela,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność,
  • doświadczenie w branży ubezpieczeniowej na podobnym stanowisku.

Od kandydatów oczekujemy ponadto:

  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • umiejętności systematycznego planowania i realizacji celów,
  • umiejętności organizacji pracy własnej,
  • umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii,
  • samodzielności, kreatywności i inicjatywy,
  • umiejętności prowadzenia negocjacji

Oferujemy:

  • interesującą, pełną wyzwań pracę w renomowanej Kancelarii Brokerskiej,
  • praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia
  • kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, wyjścia i wyjazdy integracyjne, strefa relaksu, firmowa biblioteka, dofinansowania do produktów firmowych, karta Medicover Sport, prywatna opieka medyczna, możliwość nauki języka angielskiego w godzinach pracy
  • możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole
  • możliwość uczestniczenia w licznych programach rozwojowych
  • konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy

 Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie
CV na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
(w tytule proszę podać nazwę stanowiska).


SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH

Miejsce pracy: Wrocław

Główne zadania:

  • aktywne poszukiwanie ofert dla klientów sektora majątkowego
  • bieżące przygotowanie analiz i opracowań,
  • prawna i efektywna negocjacja warunków handlowych,
  • prowadzenie korespondencji z zakładami ubezpieczeń i klientami Kancelarii,
  • nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania,
  • aktywna współpraca z zespołem.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych – wymagana dobra znajomość Excela,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność,
  • doświadczenie w branży ubezpieczeniowej na podobnym stanowisku.

Od kandydatów oczekujemy ponadto:

  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • umiejętności systematycznego planowania i realizacji celów,
  • umiejętności organizacji pracy własnej,
  • umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii,
  • samodzielności, kreatywności i inicjatywy,
  • umiejętności prowadzenia negocjacji.

Oferujemy:

  • interesującą, pełną wyzwań pracę w renomowanej Kancelarii Brokerskiej,
  • praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia
  • kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, wyjścia i wyjazdy integracyjne, strefa relaksu, firmowa biblioteka, dofinansowania do produktów firmowych, karta Medicover Sport, prywatna opieka medyczna, możliwość nauki języka angielskiego w godzinach pracy
  • możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole
  • możliwość uczestniczenia w licznych programach rozwojowych
  • konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie
CV na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
(w tytule proszę podać nazwę stanowiska).


ASYSTENT BROKERA UBEZPIECZENIOWEGO

Miejsce pracy: Wrocław

Główne zadania:

  • przygotowywanie materiałów do zapytań ofertowych 
  • prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji ubezpieczeniowej
  • wsparcie brokera przy wdrażaniu programów ubezpieczeniowych
  • wsparcie w procesie prowadzenia korespondencji z zakładami ubezpieczeń i klientami Kancelarii
  • nadzór nad listą bieżących zadań zgodnie z danymi z systemu IT
  • obsługa urządzeń biurowych
  • aktywna współpraca w zespole

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub studenci 4-5 roku
  • kwalifikacje w zakresie obsługi biurowych programów komputerowych

Mile widziane:

  • doświadczenie w branży ubezpieczeniowej 

Od kandydatów oczekujemy ponadto:

  • umiejętności analitycznego myślenia
  • umiejętności systematycznego planowania i realizacji celów
  • umiejętności organizacji pracy własnej
  • umiejętności utrzymywania trwałych relacji z klientami Kancelarii
  • samodzielności, kreatywności i inicjatywy

Oferujemy:

  • interesującą, pełną wyzwań pracę w renomowanej Kancelarii Brokerskiej,
  • praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia
  • kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, wyjścia i wyjazdy integracyjne, strefa relaksu, firmowa biblioteka, dofinansowania do produktów firmowych, karta Medicover Sport, prywatna opieka medyczna, możliwość nauki języka angielskiego w godzinach pracy
  • możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole
  • możliwość uczestniczenia w licznych programach rozwojowych
  • konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie
CV na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
(w tytule proszę podać nazwę stanowiska).


ADMINISTRATOR DANYCH

Miejsce pracy:
 Wrocław

Zakres obowiązków:

  • wprowadzanie danych do systemu informatycznego
  • skanowanie, rejestracja i archiwizowanie dokumentów
  • wyjaśnienie bieżących problemów występujących przy wprowadzaniu danych, wychwytywanie błędów
  • przygotowywanie raportów i zestawień

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera
  • bardzo dobra znajomość Microsoft EXCEL
  • dokładność i odpowiedzialność
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • szybkość pisania na klawiaturze
  • bezwzrokowe pisanie na klawiaturze będzie dodatkowym atutem

Mile widziane:

  • doświadczenie w programowaniu
  • doświadczenie w obsłudze baz danych SQL

Oferujemy:

  • interesującą, pełną wyzwań pracę w renomowanej Kancelarii Brokerskiej,
  • praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia
  • kawa, herbata, przekąski, owocowe dni, wyjścia i wyjazdy integracyjne, strefa relaksu, firmowa biblioteka, dofinansowania do produktów firmowych, karta Medicover Sport, prywatna opieka medyczna, możliwość nauki języka angielskiego w godzinach pracy
  • możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole
  • możliwość uczestniczenia w licznych szkoleniach 
  • konkurencyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy
  • możliwość rozwoju w zakresie projektowania aplikacji, programowania w językach Java Scripts, Visual Basic, C#

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie
CV na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
(w tytule proszę podać nazwę stanowiska).

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Dołącz do nas

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania,
prosimy o przesłanie listu motywacyjnego i CV ze zdjęciem.

Wyślij Swoje CV!

Zasadę Zawsze po Twojej stronie wyznajemy również w naszych wewnętrznych relacjach. Lubimy wyzwania, mierzymy wysoko. Szukamy kreatywnych ludzi, takich jak my. Jeżeli czujesz się na siłach, zapraszamy do naszego zespołu.

Paweł Janczak

Prezes Zarządu

Ten serwis używa plików cookies.
Korzystanie z tego serwisu, bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Czytaj więcej...